Saturday, April 6, 2013

නව අරහාදී බුදුගුණ භාවනාව

නව අරහාදී බුදුගුණ භාවනාව

බුදුරජාණන් වහන්සේගේ නව අරහාදී බුදුගුණ නවය අන්තර්ගතවන උතුම්ම භාවනාවකි. මෙම භාවනාව ඉතාමත් පහසුවෙන් වැඩිය හැකි කෙටි භාවනාවකි. උදේ හවස තෙරුවන් වන්දනා කර අවසානයේ මෙම භාවනාව වැඩීමෙන් ඔබට අපල උපද්‍රව දුරුකර ගැනීමටත් සෙත ශාන්තිය සලසා ගැනීමටත් හැකිවනු ඇත. විශේෂයෙන් මෙම බුදුගුණ නවයෙහි අර්ථය කෙටියෙන් අවබෝධ කරගෙන භාවනා කිරීම වඩාත් ප්‍රයෝජනවත් ය.
ඉතිපිසෝ භගවා යන බුද්ධ ශක්තියේ ආනුභාවයෙන් මම සුවපත් වෙම්වා.
අරහං යන බුද්ධ ශක්තියේ ආනුභාවයෙන් මම සුවපත් වෙම්වා.
සම්මා සම්බුද්ධෝ යන බුද්ධ ශක්තියේ ආනුභාවයෙන් මම සුවපත් වෙම්වා.
විජ්ජාචරණ සම්පන්නෝ යන බුද්ධ ශක්තියේ ආනුභාවයෙන්
මම සුවපත් වෙම්වා.
සුගතෝ යන බුද්ධ ශක්තියේ ආනුභාවයෙන් මම සුවපත් වෙම්වා.
ලෝකවිදු යන බුද්ධ ශක්තියේ ආනුභාවයෙන් මම සුවපත් වෙම්වා.
අනුත්තරෝ යන බුද්ධ ශක්තියේ ආනුභාවයෙන් මම සුවපත් වෙම්වා.
පූරිසධම්ම සාරථි යන බුද්ධ ශක්තියේ ආනුභාවයෙන් මම සුවපත් වෙම්වා.
සත්ථා දේවමනුස්සානං යන බුද්ධ ශක්තියේ ආනුභාවයෙන්
මම සුවපත් වෙම්වා.
ලෝක ශිවංකර බුද්ධ දිවාකර ශාන්ති නායක භාග්‍යවත් අරිහත් සම්මා සම්බුදු රජාණන් වහන්සේගේ නව අරහාදී බුද්ධ ශක්තියේ ආනුභාවයෙන් විශ්ව ශක්තියේ ආනුභාවයෙන් මාගේ පුණ්‍ය ශක්තියේ ආනුභාවයෙන්
මම සුවපත් වෙම්වා, මම සුවපත් වෙම්වා, මම සුවපත් වෙම්වා.
මා මෙන්ම මාගේ මවුපියන්ද මාගේ ගුරුවරුන් ද සකල ලෝක සත්ත්වයෝ ද සුවපත් වෙත්වා සුවපත් වෙත්වා සුවපත් වෙත්වා.

No comments:

Post a Comment